dröm

Drömde en enastående konstig dröm häromnatten.

Hanna och Simon sov hos mig och jag satt vid min dator på mitt rum. På något sätt kunde jag höra dem prata där nere i vårt "gästrum" och Hanna sa att hon var sååå himlaa sur på mig för att jag var dum i huvudet (eller lågot liknande) Jag blev skitsur tillbaka och bestämde att banne mig, det här skulle hon få höra! Sedan gick det ett par dagar och Simon medlade mellan oss (de bodde ju inte i mitt gästrum eller så..) När jag tillslut fick tag på Hanna så undrade jag vadfan hon var kinkig över. Då gav hon mig en lista med tre punkter hon var sur över och under varje punkt så stod det ytterligare en lista med argument varför de här punkterna stämde. Hon hade gjort värsta mediekommunikations-researchen och frågat runt och analyserat. Jag tyckte att hon bara hade hittat på de här punkterna och blev aslack - igen.

Sedan vaknade jag vs. drömde något annat. Helskumt.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0