impulsköp

Jag skulle inte handla någonting. Jag skulle spaaaaara mina pengar. HAHAHAHHAHAH AHAHAHAHA jag skrattar faran rakt upp i ansiktet! Eller snarare en bra ekonomi rakt in i ansiktet!

Hursomhelst så tog vi en sväng förbi H&M och jag hade redan motstått frestelsen för en rund väska inne på Erik&Alexander (som jag förövrigt SKA ha) och inte kunde min arma själ ta mer! Jag föll för frestelsen, och jag föll hårt. Outfiten nedan är helt ny, bortsett från halsduken. Förutom det blev det en t-shirt till.. O förlåt mig för mina synder!

301149-7

Imorgon får jag reda på två stycken halsbrytande faktum som gör att jag kommer att ta död på någonting om det inte är positivt! Jag ska ringa min APU-plats och hoppas att jag får vara där båda veckorna samt ringa min möjliga sommarjobbshandledare. Isåfall får jag jobba hela sommaren och det betyder PENGAR och pengar betyder MÖJLIGHETER!



Kommentarer
Postat av: rebecca

SJUKT snygg tshirt där du :)

2008-04-14 @ 01:09:55
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se
Postat av: Ekorre?

Fan va snygg du är:D

2008-04-14 @ 21:33:16

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0