18 clever and wise

Att fylla 18 var något av det bästa jag gjort! Eller öh, lyckats med? Diverse random people sjöng lite huller om buller för mig och öltältet erövrades någon minut efter tolv. Fick en fin uppvaktning och tårtan jag bar med mig tillbaka till festivalen spred glädje! Nästan alla punkter på min önskelista bockades till min förvåning faktiskt av! Det bästa av allt var ändå SYMASKINEN! Har visserligen redan fått en bil (!), men en symaskin kommer jag ha nytta av NU, och behöver inget speciellt kort för att få köra..

Emmabodafestivalen uppfyllde alla förväntningar som den möjligt kunde göra! Hur bra som helst! Bortsett från en detalj förstås - jag blev sjuk och fick åka hem sista kvällen vilket resulterade i att jag nu ligger hemma i halsfluss och käkar pencillin. Det betyder också att planerna på utgång i veckan möjligtvis rubbas.. Tyvärr. Jävla skit-timing.



Ebba och jag på någon konsert vi inte minns. Foto: Ebba



Kommentarer
Postat av: Hanna Charlotta Öberg

De va synd ja ente han hitta dig och komma med tårtståhej!

2008-09-07 @ 22:04:20
URL: http://www.hannacharlottaoberg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0