sweet home

Hem ljuva hem eller vad man nu säger. Stockholmstiden är nu ett minne blott, ett konstigt men väldigt bra sådant! Väl hemma väntade två partyn, det är bluesfestival! Det börjar dock bli jobbigare och jobbigare att inte vara 18 ännu.. Igår var det två månader kvar. Spänning spääänning! 18årsdagen är ganska stor för mig faktiskt, helst ska det bli speciellt.. Konstigt. Var/vill du ha din 18årsdag speciell?

Glömde berätta om reklambyråns mingelfest jag och Ebba begav oss till. "TJENA PRAKTIKANTERNA, DET ÄR BARA ATT TA FÖR SIG!" Det gjorde vi också. Eftersom alla var 30+ så var det trevligt att prata med en ung man i vår egen ålder. Han gav oss skjuts och hämtade en vän samt bjöd oss på öl i bilen. Dagen därpå visade det sig att denna unge man var inte vem som utan Adam Falk, sponsrad av Peak Performance och grymt ball skidåkare. Chocken!




Kommentarer
Postat av: robban

Det är rätt ballt, falk asså :D



OT.

jag vill ha en väldigt chill 18 årsdag. Det lär ju bli fest i allfall. Vem festar inte på midsommarafton ?

2008-06-02 @ 17:18:45
URL: http://robxtrm.blogg.se/
Postat av: Emmy

Helt galet!

Fyller du på midsommarafton? :o

2008-06-03 @ 14:34:37
URL: http://elope.blogg.se/
Postat av: Jakob

Du ska få en öl av mig på din 18-årsdag.

2008-06-03 @ 20:41:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0