skojt!

Matilda och jag har på senare tid snackat mycket om att pierca oss. För ett par dagar sedan (minnet sviker) blev jag fransig i rabarberna och slog slag i saken. Resultatet blev en ring i läppen för moi och en stav i bröstvårtan för henne. Simon föll för grupptrycket och satte en kula i öronsnibben. Oerhört snyggt! Bild kommer.

Förresten, så är jag tydligen på framsidan till ett scoutmaterial? Helt galet vad man förändras på ett år! Helt galet att man hamnar där! Helt galet att de tydligen inte behöver be om tillåtelse..?




Kommentarer
Postat av: Ellen

yeey den kursen ska jag gå till hösten ;)



men skumt att de inte ber om tillstånd :s (faktikst)

2008-09-08 @ 18:06:16
URL: http://pendelbarn.blogg.se/
Postat av: Olle

hahha, tufft... det blev skit bra tjejen:)

2008-09-09 @ 18:34:16

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0