ah work work

Arbetar arslet av mig för tillfället och har uppesittarkväll på kansliet ikväll. Tänkte jävlar i min lilla låda vad här ska köpas choklad. ÄR DET BARA JAG ELLER ÄR DEN STORA MARABOUN  SJUKT STOR?! Antingen det, eller är det jag som har blivit töntig, "man måste ju tänka på figuren" och bara köpt små? FUCK THAT SHIT! NEVAH!

Gjorde också en teckning till Charlotta som inte kan skilja på hösttermin/vårtermin. Pedagogisk och fin. (det är för övrigt så jag ser på ett år i mitt huvud - som små tårtbitar liksum.)






Kommentarer
Postat av: Andreas

Vaddå "blivit" töntig...? Skön öststats-dekor thou. Det riktigt andas DIY och ångest. Stort plus för Ramlösa-flaskan med "Borsten Mandarin de Luxe" därnere i hörnet.



Sammanfattningvis: inte ett rätt någonstans. Tur för dig att du är snygg i alla fall.



All the best!

/A

2010-12-15 @ 22:33:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0