midsommarfestivalen #2

Såhär fint var midsommar. Det är en av de bästa festivaler jag varit på (kanske för att jag var en smula tankad, höhö). Kanske var det för solens skull eller kanske var det för att jag blev tilldelad gratis öl en hel dag. Kanske var det kära återseenden, kanske var det på grund av att jag "kommer snart" (och så gjorde jag inte det ;PpppPPpp)  eller det faktum att jag inte sov i mitt eget tält en enda natt. Men det är så här livet ska vara.


Lotta och Britas bilder (thank you girls!)



Kommentarer
Postat av: Ebba

Fan vad fint det ser ut, åh! Vems jävla tält sov du i då?!?!?!??!?! Fan att jag slutade så judens sent idag att vi inte hann ses, måste chatcha up!!!!!!!!!!!!!! hysterisk flippat totalt *freakin loosin' it*

2010-07-08 @ 00:43:25
URL: http://ebbaolivia.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0