ouch

Skulle boka bord på Mest (där vi firade Hilda 21 i förrgår) för firandet av nyblivna Stockholmare.


Kille: Hej och välkommen till Mest bar och kök.
Jag: Hej, mitt namn är Emmy. Jag har en fråga, kan man boka bord trots att...
Kille: Är du från Motala?
Jag: Nej...
Kille: Nähä.
Jag: Kan man boka bord hos er ikväll om man bara vill dricka öl? Vi är ett gäng på 15 personer.
Kille: Det kan man. Säker på att du inte kommer från Motala? Eller Linköping?
Jag: Nä. Småland.
Kille: Jaha! Där ser man. När vill ni komma ikväll?
Jag: Halv nio-nio.
Kille: Då fixar jag det. Motala?
Jag: NEJ.
Kille: Du kommer alltid vara Emmy från Motala för mig.
Jag: ?




Vattenkokare. #fail




Kommentarer
Postat av: frida

hahaha vilken kille!

mindre skoj brännmärke du, det ser riktigt ont ut.

2011-01-13 @ 16:48:32
URL: http://efeia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0